Chip tuning aut ciężarowych Volvo - czy warto?
Przed niezmiernie odpowiedzialną decyzją stoi klient, który chce wybrać serwis zajmujący się chip tuningiem aut ciężarowych. Kluczowe znaczenie ma to, aby podjąć współpracę z najwyższej klasy fachowcami, dzięki czemu usługa zostanie wykonana w należyty sposób. Dużym uznaniem raduje się pomiędzy innymi chip tuning Volvo, który jest w stanie zapewnić przyrost mocy w granicach 40-60 koni mechanicznych, co potrafi być dość odczuwalne przy pełnym załadunku pojazdu. Minimalny wydatek związany z chip tuningiem auta ciężarowego to 1200 zł, aczkolwiek ostateczny koszt zależy pomiędzy innymi od tego, w jakim roku samochód został wyprodukowany.
W korzystniejszych cenach chip tuningowi mogą zostać poddane auta wyprodukowane do 2008 roku, gdy zdecydowanie najdroższe będą ciężarówki z 2012 roku i młodsze. Wiadomo, iż każdy model silnika posiada zupełnie inną charakterystykę, a w związku z tym nawet w porównywalnych autach ciężarowych osiągnięte przyrosty mocy mogą być mocno zróżnicowane. Spore szanse otwiera chip tuning Man, ponieważ auta posiadające seryjną moc od 102 do 177 koni mechanicznych mogą zostać “podkręcone” do 150-205 koni mechanicznych. Tymczasem ich moment obrotowy potrafi wzrosnąć nawet o 50 Nm, co może mieć istotny wpływ na komfort jazdy. Nierzadko profesjonalne serwisy chwalą się swoimi dotychczasowymi realizacjami, ponieważ prezentują w obrębie swoich stron firmowych szczegółowe wykresy. W takich okolicznościach klient będzie miał świadomość, jakie efekty może osiągnąć.
W korzystniejszych cenach chip tuningowi mogą zostać poddane auta wyprodukowane do 2008 roku, gdy zdecydowanie najdroższe będą ciężarówki z 2012 roku i młodsze. Wiadomo, iż każdy model silnika posiada zupełnie inną charakterystykę, a w związku z tym nawet w porównywalnych autach ciężarowych osiągnięte przyrosty mocy mogą być mocno zróżnicowane. Spore szanse otwiera chip tuning Man, ponieważ auta posiadające seryjną moc od 102 do 177 koni mechanicznych mogą zostać “podkręcone” do 150-205 koni mechanicznych. Tymczasem ich moment obrotowy potrafi wzrosnąć nawet o 50 Nm, co może mieć istotny wpływ na komfort jazdy. Nierzadko profesjonalne serwisy chwalą się swoimi dotychczasowymi realizacjami, ponieważ prezentują w obrębie swoich stron firmowych szczegółowe wykresy. W takich okolicznościach klient będzie miał świadomość, jakie efekty może osiągnąć.